Kaspersky Endpoint Security for Business, %97 Net Duygusal Ayak İzi ile kullanıcı duygusal tepkilerinde Info-Tech'in Data Quadrant Raporu'nun en yüksek satıcı puanını elde etti. Kaspersky ayrıca %85 puanla tüm satıcılar arasında genel ürün özellikleri açısından en yüksek puana sahip olurken, raporda değerlendirilen 10 ürün özelliği açısından ilk üç satıcı arasında yer aldı. Platformlar arası entegrasyon, dinamik kötü amaçlı yazılım tespiti, ana bilgisayar NGFW (yeni nesil güvenlik duvarı) işlevselliği ve saldırı analizi dahil olmak üzere ürün dört ayrı kategoride ilk sırayı aldı.
Uç nokta koruması, Kaspersky'nin kurumsal portföyünün önemli bir parçasını oluşturuyor. Bu herhangi bir kuruluş için temel bir güvenlik önlemine karşılık geliyor ve fidye yazılımı, dosyasız kötü amaçlı yazılım veya web tehditleri dahil çoğu tehdide karşı otomatik koruma sağlıyor. Kaspersky Endpoint Security for Business, bulut ve ağ koruma ürünleriyle birlikte müşterilerin ihtiyaçlarına göre MDR, anti-APT ve diğerleri gibi gelişmiş güvenlik çözümleri ve hizmetleriyle genişletebilecekleri güvenlik temelleri sunuyor.
Kaspersky Kurumsal Ürünler Başkan Yardımcısı Ivan Vassunov, şunları söylüyor: “Kaspersky Endpoint Security for Business'ın müşterilerimize sağladığı değer ve korumayla bir kez daha tanındığını görmekten mutluluk duyuyoruz. Tehdit ortamı büyümeye devam ederken, işletmelerin uç noktaları üzerinde tam koruma sağlamaları zorunluluk haline geldi. Bu alanda lider olarak konumlanmak bizim için gurur kaynağı. Uç noktalar üzerinde tam koruma sağlamak için Kaspersky Endpoint Security for Business ürünümüz yalnızca birinci sınıf tehdit önleme mekanizmalarını değil, aynı zamanda gelişmiş EDR işlevselliğini de içeriyor ve 7/24 MDR hizmetimiz için telemetri ve olay yanıtlarını toplamak üzere aracı olarak çalışıyor. Kaspersky uzmanları, hem güvenlik özellikleri hem de kullanıcı deneyimi açısından ürünlerimizi geliştirmek için sürekli çalışıyor. Bunların gerçek dünyaya yansıdığını görmekten memnuniyet duyuyoruz.”