Dünyanın önde gelen moda markalarından H&M, tam 11 yıldır tasarımcı işbirlikleri ile dünyaca ünlü yüksek moda markalarına herkesin ulaşmasını sağlıyor. Bu yılki tasarımcı işbirliği olan KENZO x H&M, ilk kez İzmir’de de satışa sunulacak. Sınırlı sayıda üretilen özel koleksiyon 3 Kasım’da H&M İzmir MaviBahçe’de moda severlere sunulacak.
Kalite ve sürdürülebilir modayı en iyi fiyatlarla sunan H&M, uzun yıllardır tasarımcılarla işbirlikleri yaparak ortak koleksiyonlar yaratıyor. Bu tasarımcı işbirliği koleksiyonlar, seçili H&M mağazalarında en iyi fiyatlarla satışa sunuluyor ve tüm moda severlerin erişimine açık oluyor. H&M bu yıl Paris’in ünlü moda evi KENZO ile işbirliği yaptı.
KENZO, Japon tasarımcı Kenzo Takada’nın 1970 yılında Paris’te kurduğu, sıra dışı çizgi ve desenleri ile döneme damgasını vurmuş bir moda evi. Markayı devralan Carol Lim ve Humberto Leo’un liderliğinde ise günümüz modasının en genç, cesur ve sıra dışı tasarımlarını yaratmaya devam ediyor. KENZO x H&M işbirliği geçmişten bugüne arşivlerden en hit parçaları ve efsaneleşen KENZO printlerini kullanarak kadın ve erkek için birbirinden heyecan verici tasarımlar yarattı. Koleksiyonda aynı zamanda ayakkabı ve çantalar da yer alıyor. Kampanya çekimlerini ikonik fotoğrafçı ve sanatçı Jean-Paul Goude üstlenirken, fotoğraflarda da Iman, Chloe Sevigny, Rosario Dawson gibi özgün ve yaratıcı isimler yer aldı.
Türkiye’de ve dünyada sadece seçili mağazalarda satışa sunulan KENZO x H&M bu yıl ilk kez İzmir’de satışa sunulacak. 3 Kasım’a özel olarak MaviBahçe AVM kapılarını erken açacak ve Erken Kalkan Kazanır sloganıyla en önce gelen moda severler içeri ilk alınanlar olacak. Satış günü özel bir kurgu ile moda severlere, ilk gelen 20 ila 30 kişiden başlayarak gruplar halinde bileklikler dağıtılacak. Sonrasında gruplar sıra ile alışveriş alanına alınacak. Limitli sayıda satışa sunulan koleksiyonun satış günü ile ilgili tüm detaylar hm.com adresinde paylaşılacak.