KUŞADALILAR BELEDİYE HİZMETLERİNDEN MEMNUN 

Gezici Araştırma Şirketi tarafından yapılan Kuşadası Belediyesi Hizmetleri Memnuniyet Anketi sonuçları, Kuşadası’nda ikamet eden vatandaşların yüzde 53’ünün belediye hizmetlerinden memnun olduğunu ortaya koydu.

Anket sonuçları Kuşadası Belediye Başkanı Özer Kayalı’ya 2014 seçimlerinde yüzde 59.9 olan güvenin ise 3 puan artarak yüzde 62.7’ye ulaştığını gösterdi.

 

Gezici Araştırma Şirketi’nin yaptığı Kuşadası Belediyesi Hizmetleri ve Memnuniyet  Kamuoyu Araştırması’nın sonuçları açıklandı. Kuşadası’nın tüm mahallelerinde ikamet eden 18 yaş üstü ve yarısı kadın 2782 katılımcı ile evlerinde yüz yüze yapılan görüşmeler ile oluşturulan anket sonuçlarına göre vatandaşların yüzde 53’ü belediye hizmetlerinden memnun.

 

KUŞADALI BAŞKAN KAYALI’YA GÜVENİYOR 

 

Ankete göre Kuşadalıların Belediye Başkanı Özer Kayalı’ya, 2014 seçimlerinde yüzde 59.9 olan güveni 3 puan artarak yüzde 62.7’ye ulaştı. Seçmenlerin yüzde 70’i gençlere yönelik hizmetleri, yüzde 60’ı park ve bahçe çalışmalarını, yüzde 52’si ise yol yapım çalışmalarını beğendiğini söyledi. Ankete katılanlardan 2014 seçimlerinde AKP’ye oy verenlerin yüzde 48’i, MHP’lilerin yüzde 46’sı, HDP’lilerin ise yüzde 40’ının Kayalı yönetimini ve belediye hizmetlerini beğendiği ortaya çıktı. Anket, seçmenin Kuşadası Belediyesi’nden en önemli beklentisinin ise çevre temizliği ve düzenlemeleri ile yol yapımı alanında olduğunu ortaya koydu. Belediye hizmetlerinden memnun olmayan vatandaşların oranı ise yüzde 18’de kaldı.                        

 

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN BEKLENTİLER 

 

Gezici’nin yaptığı anket, vatandaşların Aydın Büyükşehir Belediyesi’nden beklentilerini de ortaya koydu. Ankete katılanların yüzde 41’i Büyükşehir Belediyesi’nin hizmetlerinden memnun olduğunu kaydederken yüzde 12’si Büyükşehir Belediyesi’nin Kuşadası’na hiçbir hizmet yapmadığına inandığını ifade etti. Vatandaşların beşte biri ise Büyükşehir Belediyesi’nden kendi sorumluluk alanındaki yolların yapılmasını istedi. Anket, katılımcı vatandaşların büyük bölümünün Büyükşehir Belediyesi ile Kuşadası Belediyesi’nin sorumluluk alanları konusunda bilgi sahibi olmadığını da ortaya çıkardı. Özellikle beldeyken, mahalleye dönüştürülen Güzelçamlı ve Davutlar’da, yasalara göre Büyükşehir Belediyesi’nin sorumluluğunda olan altyapı, kanalizasyon, su gibi hizmetlerin Kuşadası Belediyesi’nden beklendiği anlaşıldı.

 

KAYALI: “GÜVENE LAYIK OLACAĞIZ”

 

Araştırma sonuçlarını değerlendiren Kuşadası Belediye Başkanı Özer Kayalı, vatandaşların güvenine layık olmak için çalıştıklarını belirterek, “Büyükşehir Yasası ile birlikte bütçemiz azalırken sorumluluklarımız arttı. Buna rağmen Meclis üyesi arkadaşlarımızla birlikte hizmet üretmeye devam ettik. Belediyemizi kurumsallaştırarak hizmetleri rant ve kişisel çıkar odaklı olmaktan çıkardık. Kuşadası’nın doğasını korumak için çalıştık. İki buçuk yıl içerisinde neredeyse son yirmi yılda yapılanlar oranında park, bahçe ve yol çalışması yaptık. Bütçemizin her kuruşunu deyim yerindeyse on defa düşünerek harcadık. Borçlarımızı öderken çalışanlarımızı da mağdur etmedik. Hizmet verirken kimsenin dili, dini, ırkı, partisine göre davranmadık. Halkımızın bize güveninin arttığının ortaya çıkması, doğru hareket ettiğimizi gösteriyor. Bazı çevreler bundan rahatsız olabilir. Ancak hiç kimse ve hiçbir şey bizi yolumuzdan döndüremez. Kuşadası Belediyesi bundan sonra talanla, rantla, kişisel çıkarlarla anılmayacak. Bize güven ve cesaret veren tüm hemşerilerime teşekkür ediyorum” dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri