Güçlü gelir büyümesi ve operasyonel kârlılıkla önümüzdeki dönem için de sürdürülebilir büyüme gücünü güvence altına alan Logo Yazılım, özel entegratörlük faaliyetlerinde müşteri sayısını geçen yılın aynı dönemine göre %64 oranında artırırken, mikro KOBİ’lere sunduğu bulut çözümü Logo İşbaşı kullanıcı sayısını %141 artırdı. İlk yarı yıl finansal sonuçlarıyla beraber 2022 yılı beklentilerini de yukarı yönlü yenileyen Logo Yazılım, bir önceki yıla göre UFRS satış gelirlerinde %88, vergi öncesi kârda %57 büyüme öngörüyor.
Logo Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Grup CEO’su M. Buğra Koyuncu başarıyla geride bıraktıkları 2022 ilk yarı yılın ardından yaptığı değerlendirmede bu dönemde servisleşme, müşteri deneyimi ve bulut çözümlere odaklandıklarını belirterek şunları söyledi; “Logo Grup olarak 2022 yılında da sürdürülebilir operasyonel kârlılık ile tüm kategorilerde güçlü gelir büyümemizi sürdürüyoruz. Servisleşme stratejimizle birlikte müşteri deneyimi bizim için her zamankinden daha önemli hale geldi. Tüm iş modellerimizde müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi öngörebilmeyi ve birbirine uyumlu çözümlerle müşteri ihtiyaçlarını uçtan uca karşılamayı hedefliyoruz. Tekrarlayan gelirlerimizdeki artışı ve yeni müşteri kazanımındaki sağlıklı büyümeyi de bu yaklaşım ve stratejimizin olumlu sonuçları olarak görüyoruz. Müşteri deneyimi odağımız ve bulut teknolojilerle sunduğumuz yenilikçi servislerimiz ile Türkiye’nin dijitalleşme refleksini güçlendirmek için çalışmaya devam ediyoruz.”