GDZ Elektrik Dağıtım yöneticileri muhtarlara özel toplantılar ve düzenli ziyaret programları gerçekleştirmeye devam ediyor. Toplantılarda kurulan etkili iletişim sayesinde tüketicilere çözüm odaklı, hızlı ve etkin hizmetler sunuyor.
Aylık periyodlar halinde düzenlenen toplantıların amacı; görev bölgelerini en iyi bilen kişiler olan muhtarları dinleyerek çözümü hızlı hale getirerek müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşıyabilmek
Muhtarlardan da çok olumlu geri dönüşler aldıklarını belirten GDZ Elektrik Dağıtım Yetkilileri, Muhtarlarında uygulamadan çok memnunun olduklarını bazı bölgelerdeki muhtarlardan toplantı sonrasında teşekkür mektupları aldıklarını ve bu tür geri dönüşlerin başlatılan uygulamanın ne derece doğru olduğunun en büyük göstergesi olduğunu vurguladılar.
Çağrı Merkezinden Muhtarlara Hizmet
Muhtar toplantıları ile birlikte başlayan bir diğer önemli uygulamada Çağrı Merkezi tarafından muhtarlara özel yürütülen hizmet çalışmasıdır.
Çalışma kapsamında GDZ Elektrik Dağıtım hizmet bölgesindeki tüm muhtarların numaraları (cep, ofis, ev) sisteme tanımlandı. Bu sayede çağrı merkezini arayan muhtarlar 8 saniye içerisinde müşteri temsilcisine ulaşabiliyor. Ayrıca aylık periyotlar ile çağrı merkezi tarafından aranan muhtarlara şirketin başlatmış olduğu uygulamalar hakkında bilgi veriliyor, yapılan anketlerle memnuniyetleri ölçümleniyor.