Müşteri deneyimi otoritesi Don Peppers, müşteri deneyimini izlemek, ölçümlemek, yönetmek ve geliştirmek için yapay zeka tabanlı çözümler üreten Alterna CX’in danışma kuruluna katıldı. Global teknoloji araştırma şirketleri, Gartner ve Forrester Raporlarına göre dünya çapında müşteri deneyimi yazılımı sunan şirketler arasında ilk %3'te yer alan Alterna CX için Don Peppers'ın şu görüşlerine yer veriliyor:
“Alterna CX, müşteri deneyiminde en iyiyi hedefleyen şirketlere önemli bir rekabet avantajı sunuyor. Şirketler bunu anketler, şikayetler, sosyal medya ve diğer etkileşimler dahil olmak üzere, müşteriler tarafından oluşturulan tüm müşteri deneyimi (CX) sinyallerinin analizi için doğal dil işleme, deneyim analitiği ve yapay zeka teknolojilerini kullanarak sağlıyor. Alterna CX'in sunduğu yazılım, şirketlerin dikkat etmesi gereken en önemli sorunları ve potansiyel fırsatları hızlı bir şekilde tespit edip tanımlayabiliyor. Böylece yalnızca CX profesyonelleri için manuel işleri önemli ölçüde azaltmakla kalmıyor, aynı zamanda şirketlerin müşteri taleplerine yanıt verme ve problem çözme süresini de kısaltıyor.”
“Alterna CX’in teknolojileri müşteri deneyimi alanında çığır açıyor”
Alterna CX çözümleri sayesinde daha yüksek müşteri deneyimi kalitesi ve sadakatine en çok hangi faktörlerin katkıda bulunduğunun öngörülebildiğine dikkat çeken Peppers, “Alterna CX kurucularını Peppers & Rogers Group’ta birlikte çalıştığımız yıllardan beri tanıyorum. Bu sebeple müşteri deneyimine duydukları tutkuyu çok iyi biliyorum ve pazara sundukları teknolojiye çok güveniyorum. Bence bu yüksek teknoloji, dünya çapındaki CX profesyonelleri için çığır açan bir gelişmeyi temsil ediyor ve müşteri deneyimi yönetimi sürecini yavaşlatan rutin işlerin çoğunu otomatikleştiriyor” dedi.
Başarının sırrı kolektif zeka ve işbirliği
Müşteri deneyimi konusunda küresel çapta tanınan bir kanaat önderi ile birlikte çalışmaktan gurur duyduklarını belirten Alterna CX CEO’su Gürol Kurt, görüşlerini şu ifadelerle aktardı: “Şirket kültürümüz, yaratıcı fikir üretmeye ve kolektif zekayı inşa etmeye olanak tanıyan işbirliğine dayanıyor. Don Peppers'ın danışma kurulumuza resmi olarak katılmasının ardından daha fazla şirkete, kendi müşterilerinin gerçekte ne düşündüğünü ve hissettiğini derinden anlamalarını sağlayacak ve yaşadıkları marka deneyimini iyileştirebilecek yol haritasını sunmak için sabırsızlanıyoruz.”