Günümüzde sürülebilir peynir pazarına olan ilgi, geçen sene pazarın yüzde 3 oranında büyümesiyle artışını sürdürüyor. Sürülebilir peynir pazarının lider markası Pınar, pazarda 4 kategoride toplam 22 ürünüyle tüketicilere ulaşıyor.
Pınar, büyüyen sürülebilir peynir pazarına son olarak Pınar Cheddarlı Krem Peynir 270 g, Pınar Organik Labne 180 g, Pınar Beyaz Ekstra Yumuşak 180 g, Pınar Kahvaltı Keyfi Taze Peynir 180 g ve Pınar Kahvaltı Kreması 160 g ürünlerini sundu.
“HER 100 EVİN 75’İNDE PINAR ÜRÜNÜ YER ALIYOR”
Pınar’ın 'Nesillerin Sağlığı, Nesillerin Yarını' mottosuyla; tüketicilerini 50 yıldır sağlıklı, lezzetli, yenilikçi ve kaliteli ürünlerle buluşturduğunu söyleyen Pınar Süt Pazarlama Direktörü Serpil Veral, “Pınar olarak sürülebilir peynir pazarında yüzde 30 ciro pazar payına sahibiz. Yalnızca geçen sene sürülebilir kategorisinde 21 milyon 300 bin kutu peynir satışı gerçekleştirdik. Pınar olarak Labne, Taze Peynir, Krem Peynir ve Üçgen peynir de dâhil olmak üzere tüm kategorilerdeki ürünlerimizle her yıl, 100 evden 75’inin sofrasında yer alıyoruz” diye konuştu.
35 ÜLKEYE SÜRÜLEBİLİR PEYNİR İHRACATI
Ürünlerinin yalnızca iç piyasada değil, dış pazarlarda da büyük ilgi gördüğünü belirten Serpil Veral; “Arasında Azerbaycan, Amerika, Almanya, Çin, Rusya ve Körfez ülkeleri gibi farklı kıtalardan ülkelerin yer aldığı toplam 35 ülkeye sürülebilir peynir ihracatı gerçekleştiriyoruz. Kategorideki tüm ürünler ve bunlara ek olarak ülkelerin kendi geleneksel damak zevklerine özel olarak hazırlanan ürünler ihraç ediliyor. Sarımsak ve frenk soğanlı, limon cheesecake aromalı, mantarlı, kurutulmuş domatesli Labne bunlara örnek gösterilebilir. Özellikle Labne, lokomotif ürünümüz olup tüm ihracat yaptığımız pazarlarımızda öne çıkıyor” dedi.