Türk Telekom, yeni pazarlama iletişimi stratejisini hayata geçirdi. Şirket yıl boyunca yapacağı iletişimle sunduğu teknolojinin insan hayatındaki dönüştürücü gücünü anlatacak.
Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun, yeni reklam filmindeki “Sen yeter ki hayal et” sloganıyla insanlara hayallerini gerçekleştirmeleri için ihtiyacı olan teknolojiyi sunacaklarını ifade etti.
Dursun, “Yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz vasıtasıyla insanların içlerindeki potansiyele ulaşmasına ve hatta bu potansiyeli aşmasına olanak sunuyoruz. Onlara ‘Siz yeter ki hayal edin, bu hayalinizi gerçekleştirmek için Türk Telekom her zaman yanınızda’ diyeceğiz” dedi.
ARAŞTIRMA YAPILDI
Stratejilerini geliştirme aşamasında birçok araştırma yaptıklarını kaydeden Dursun, araştırmada Türk Telekom’un kullanıcıların zihninde, Türkiye’yi ileriye taşıyan marka algısına sahip olduğunu gördüklerini söyledi.
Dursun, “İletişim stratejimize yön veren en önemli sonuç kullanıcıların Türk Telekom’un ‘hayallerini gerçekleştirmeleri için bir aracı olduğu’ inancı oldu” dedi.