RS Servis'in yılsonu hedefi 50 Milyon TL

Otomotiv sektöründe alüminyum parça onarımdaki eksikliğin farkındalığıyla 9 yıl önce sektöre dahil olan RS Servis, üç ana hizmet dalında yüzde 97 müşteri memnuniyetiyle çalışmalarına devam ediyor.

Türkiye genelinde 57 servis merkezi bulanan RS Servis,  yıllık ortalama 400.000 adet parça onarımının altına imza atarken, 50.000 civarında araca mini hasar ve onarım hizmeti sağlıyor. Bu farkındalıkla sektördeki var olan sigorta şirketlerinin yüzde 98’i ile çalıştıklarını söyleyen RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, 2017 yılının ilk yarısında hedeflerini yüzde 10’un üzerine çıktıklarını ve yarıyılı 22 milyon TL’lik ciro ile tamamladıklarını söyledi. Yılsonu hedeflerini ise dolu hasarıyla birlikte 50 milyon TL olarak belirlediklerinin altını çizen Ünaldı, 2017 yılı hedefleri arasında yurt dışına açılmak olduğunu da belirtti.


Dünya ve Türkiye ekonomisinde önemli bir yere sahip olan otomotiv sektörü, yedek parça onarım pazarıyla da büyümesini sürdürülebilir kılıyor. Dünyada yaklaşık yıllık 1,5 milyar dolarlık bir pazar gücüne sahip olan sektör, Türkiye’de 2.367,000 milyon TL’lik bir hacimle ülke ekonomisine önemli ölçüde katkı sağlıyor. Otomotiv sektöründe alüminyum parça onarımdaki eksikliğin farkındalığıyla bundan tam 9 yıl önce sektöre dahil olan RS Servis ise bu oyunculardan biri…


Üç ana hizmet noktasında hizmet veren RS Servis, müşteri memnuniyeti odak noktasıyla tüm iş süreçlerini yönetiyor. Mobil parça onarımı hizmetinde parça ithalatını dengede tutmaya çalışan RS Servis, geçen yıl bu kapsamda onardığı yaklaşık 250.000 yedek parça ile sigorta sektörünün 100.000.000 TL tasarruf etmesini sağlayarak cari açığın bu oranda azalmasına katkıda bulundu. Türkiye genelinde ve KKTC’de mevcut 59 farklı noktada servis merkezi bulanan RS Servis,  yıllık ortalama 400.000 adet parça onarımının altına imza atarken, 50.000 civarında araca mini onarım ve hasar onarım hizmeti sağladı.
 

Ünaldı: Müşteri memnuniyeti bizim için çok önemli
 

RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, “Müşterilerimizden gelecek şikayetlerin alınması çözüme kavuşturulması, müşteri memnuniyeti ile çözülmesi ve şikayetin tekrar etmemesi için ‘Düzeltici’ ya da ‘Önleyici’ faaliyetleri düzenleyen Müşteri İlişkileri Departmanımız bulunmaktadır. Öte yandan otomasyon anlamında müşterilerimize ve sigorta acentelerine çok büyük kolaylıklar sunmaktayız. Müşterilerimiz hizmet alma taleplerini direkt web sitemiz üzerinden ‘Mini Onarım Randevu Talebi’ oluşturarak, bize iletmekte, 2 saat içerisinde taleplerini karşılayarak kendilerine randevu vermekteyiz.

 

Hizmet alma aşamasında müşterilerimiz araçlarının durumlarını yine web sitemiz üzerinden araç durum sorgulama kısmına gelerek öğrenebilmektedirler. Sigorta Acenteleri, kendileri için geliştirdiğimiz, web sitemizde yer alan acente portalı ekranını kullanarak, hangi müşterisinin hangi hizmetlerden yararlandığını ve memnuniyet durumlarını öğrenebilmektedirler” dedi.
 

“Hedefimiz yurt dışına açılmak”
 

RS Servis olarak sigorta şirketlerine operasyonel anlamda çok büyük kolaylıklar sağladıklarının altını çizen Ünaldı, “Sigorta şirketleri bir işi bize delege ettiklerinde hem operasyonel iş gücünden hem de maliyetlerden çok büyük oranda tasarruf etmekteler. Yerelde sigorta şirketlerinin çözüm ortağı olarak rakiplerimizi büyük ölçüde geride bıraktık. Global rekabette henüz yeniyiz. Farkımızı uzun vadede göstereceğimize inanıyorum. Bu farkındalıkla da 2017 ilk yarısını hedeflerimizin yüzde 10 üzerine çıkararak 22.000.000 TL ciro ile tamamladık.

 

Aslına bakarsanız, dolundan sonra, yetişmiş boyasız göçük düzeltme teknisyen sayısının yetersiz kalması nedeniyle yaşanan yoğunlukta zorluk çektik ve yurt dışından teknisyen getirmek zorunda kaldık. Bu öngörüyle de 2018 yılı bütçesine dolu hasarları eğitimi için 750.000 TL’lik bir bütçe ayırarak 50 kalifiye teknisyen yetiştirmeyi de planlarımız arasına aldık. Öte yandan daha önce yatırım kararı aldığımız Çek Cumhuriyeti’nin Prag şehrinde Nisan ayında servis lokasyonu kiralamamızı yaparak tadilat ve servis kurulum çalışmalarımızı başlattık. Kasım ayı içerisinden açılışımızı gerçekleştirmeye çalışıyoruz.”


RS Servis Hakkında: 03 Aralık 2008 Tarihinde kurulan RS Servis, 6 aylık Ar-Ge çalışmaları neticesinde 02 Mayıs 2009 tarihinde düzenlenen tanıtım toplantısıyla otomotiv sektöründeki hizmetlerine Radiator Services modülü ile başladı. Kuruluş amacını; yüzde 100 müşteri memnuniyeti olarak belirleyen RS’nin iş ayağını 3 ayrı hizmet modülü  olan  Repair Systems, Renew Solutions ve Radiator Services oluşturmaktadır. Bugüne kadar servis merkezlerinin dış görüntüsünden veya büyüklüğünden çok, tamamıyla kaliteli ve güvenilir hizmet sunmasını ilke edinen RS, bu farkındalıkla kurduğu güvenilir ve kaliteli franchise ağını, kalite politikası doğrultusunda kurumsal kimliğine uygun yenileme çalışmalarını da hızla sürdürmektedir. Emin adımlarla hedeflerine ulaşmak için kazancını hep yatırıma dönüştüren, çok çalışan, sürekli kendini yenileyen dinamik ekibiyle RS Servis, oto yenileme sektörünün lider kuruluşu olma yolunda ilerlemeye devam etmektedir.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri