Rüzgar Sertkaya “Sosyal medyada girişimci olmak için çok büyük takipçi kitlelerine sahip olunmasının şart olmadığını, herkesin kendi takipçi sayısına göre bir ticaret hacmi elde edebileceğini” söyledi.
Bunun için özellikle sosyal medyada takipçilerle iyi bir iletişim ve hedef kitleleri seçebilecek bir reklam sayesinde tanıtılan ürünün satışının sağlanabileceğini söyleyen Rüzgar Sertkaya bu konuda Steve Jobs’un “Başarılı girişimcilerle başarısız girişimciler birbirinden ayıran en temel konu, salt azimdir.” sözlerinin ne denli doğru olduğunu göstereceğiniz azim ve çaba sayesinde her sosyal medya kullanıcısı başarabilir” dedi.
Sosyal medyada yapılacak girişimler öncesinde olmazsa olmazlardan birisinin ürünlerin tanıtılabileceği bir web site şarttır. Ama bu web sitesi aynı zamanda hedef pazarınızı düşünerek tasarlanmalıdır diyen Rüzgar Sertkaya bunlar dikkate alınmadan yapılan dünyanın en güzel web sitesi size tek bir müşteri dahi kazandıramaz diyerek sözlerini tamamladı.