Avrupa nüfusunun neredeyse yarısı her gün kulaklık takıyor ve Y kuşağı günde 1 saat 53 dakikalık süre ile kulaklıkla zaman geçirenler arasında en uzun süreye sahip. Araştırmaya katılanlar arasında, müzik dinlemek için ses kontrollü cihazları kullananların yüzde 31’inin, radyo dinleyenlerin yüzde 23’ünün, soru soranların yüzde 13’ünün ve teknoloji meraklısı olan yüzde 21’lik kesiminin, sesle aktivasyon kullanarak alışverişe başladığı ve yüzde 19’unun ise sesle alışverişi tamamladığı söylendi.
Araştırma ayrıca, önümüzdeki beş yıl içerisinde yaklaşık beş Avrupalıdan ikisinin sesle alışveriş yapmayı gerçekleştireceğini ortaya koyuyor. Son analizlere göre, sesli ticaretin 2022 yılına kadar dünyada 40 milyar dolara ulaşacağı tahmin ediliyor.