Spor ekipmanlarına talep artıyor!

Fitness pazarı, 22 milyon Dolarlık ekipman satışıyla yürümedi, adeta koştu.

Türkiye’deki faaliyetlerine başlayan Johnson Health Tech Türkiye, (JHT Türkiye) 2022’ye hızlı bir giriş yaptı. Firmanın kısa vadedeki hedefi Dünya’da olduğu gibi Türkiye’de de ilk üç global marka arasına girmek. Yakın zamanda minimum yüzde 30 büyümeyle fitness aletleri sektöründeki yerini güçlendirmeye odaklanan JHT Türkiye, üç yıl içerisinde pazar lideri olmaya da şimdiden çıtayı koydu.

1.4 milyarlık ciroya sahip firma Türkiye’de…

Dünyadaki tüm olumsuz gelişmelere rağmen 2020 yılını dünya çapında 950 milyon USD ciro ile kapatan firma, 2021 de büyüme hızını arttırarak yıl ciro hedefini 1.4 milyar USD olarak yeniledi.

Türkiye Ülke Müdürü Yakup Çam dünya çapındaki firmanın Türkiye’de faaliyetlerini direk sürdürme kararının ülke ekonomisine duyulan güvenin de bir göstergesi olduğuna işaret etti. “Ayrıca firmanın doğrudan Türkiye pazarında yer almasında bir diğer önemli etkenin de ülke genelindeki fitness pazarı potansiyelinin yüksek olmasıdır” dedi.

Kurumsal yatırımcılar ve son kullanıcılarla birlikte büyüyecek

Dünyanın en hızlı büyüyen lider fitness ekipman üreticilerinden olan Johnson Health Tech, Matrix, Vision ve Horizon markaları ile Türkiye fitness pazarındaki ilk ve tek yabancı yatırımcı olarak, ülkedeki kurumsal yatırımcılar ve son kullanıcılarla birlikte büyüyecek. Geliştirdiği ve ürettiği markaları “Johnson Fitness” perakende ağı ile dünyanın dört bir yanına ulaştırarak dünyanın en büyük fitness perakende zinciri haline gelen Johnson Health Tech, Türkiye fitness sektöründeki yerini “profesyonel” ve “ev” kategorisinde kısa sürede sağlamlaştırarak pazarı yeniden şekillendirecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri