Turkcell’in ana iletişim ve teknoloji sponsoru olduğu ve 22 Nisan’da açılışı yapılan EXPO 2016 Antalya sona erdi. 5 milyon kişinin ziyaret ettiği EXPO, uluslararası botanik sergisi ile birlikte Turkcell Amfitiyatro’da düzenlenen 85 yerli 3 yabancı konsere de ev sahipliği yaptı.
Antalya bu yıl EXPO 2016 ile birlikte büyük bir organizasyona ev sahipliği yaptı. Turkcell’in ana iletişim ve teknoloji sponsorluğunda gerçekleştirilen ve tam 5 milyon kişi tarafından ziyaret edilen EXPO 2016 Antalya sona erdi. Açık bulunduğu 6 ay boyunca konserler, sergiler, canlı performanslar, törenler, konferanslar ve çeşitli aktivitelerin yapıldığı EXPO; Dünya Botanik EXPO’sunun bayrağını da Çin’e devretti.
Deep Purple’dan EXPO’da muhteşem konser
Turkcell, EXPO 2016 Antalya’nın tüm teknolojik altyapısını üstlenirken, fuara katılan tüm yerli ve yabancı ziyretçilere ücretsiz wi-fi hizmeti sundu. 5 milyon kişinin ziyaret ettiği bu organizasyonda 85 yerli 3 yabancı konser olmak üzere 88 konser Turkcell Amfitiyatro’da gerçekleştirildi. Bu konserleri yaklaşık 2 milyon kişi dinledi. Deep Purple, Simply Red, Sarah Brightman ve Level 42 ve Status Quo gibi dünyaca ünlü isimler, Turkcell Amfi-tiyatrosu’nu hınca hınç doldururken, hafızalara kazınan konserlere imza attılar.
Turkcell Türkiye’nin tanıtımında büyük öneme sahip EXPO 2016 Antalya’nın ana iletişim ve teknoloji sponsoru olarak Turkcell EXPO Kulesi, Turkcell Amfi-tiyatrosu gibi mekanlara da ismini verdi. Palmiye formlu, 19 katlı ve 120 metre yüksekliğindeki Türkiye’nin Eyfel’i olarak adlandırılan Turkcell EXPO Kulesi, Antalya’nın kalıcı sembolü haline geldi. Turkcell, verdiği destekle fuarın ana teması olan “çiçek ve çocuk” kapsamında da Türkiye’de ve dünyada biyo-çeşitliliğin sürdürülmesine dikkat çekerek farkındalık yarattı.