Planlama süreci, kişiye özel kampanyaların oluşturulması, optimizasyon, kampanyanın başarısını ölçümleme gibi tüm başlıkları içerisinde barındırarak, günümüz pazarlama süreçleri için şirketlerin ihtiyaç duyduğu tüm konuları merkezi bir platformda sunuyor.
Dünya dijitalleşiyor ve dijitalleşme öncesinde birkaç adımdan oluşan pazarlama faaliyetleri giderek karmaşıklaşıyor. Sosyal medyanın pazarlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi için kullanımı, yeni medyada gerçekleştirilen reklam çalışmaları, onlarca farklı kanaldan duyurulan kampanyaların yönetimi için artık birden fazla programa ve nitelikli çalışana ihtiyaç duyuluyor.
Dijital ortamda pazarlama faaliyetleri ve kampanya yönetimi için gerekli tüm uygulamaları tek bir platformda birleştirmeyi hedefleyen Unica yazılımı, tüketicilerin ihtiyaçlarına göre ‘kişiye özel’ tekliflerin oluşturulmasını da sağlıyor.
“TÜM SEKTÖRLER İÇİN BAŞARIYI GARANTİLİYOR”
Unica yazılımının Türkiye’deki dağıtıcısı veri analizi ve yazılım danışmanlık şirketi Ereteam’in Genel Müdür Vekili Suat Örslü, Unica yazılımını, “Unica modern kampanyalar için gerekli tüm uygulamaları tekbir çatı altında topladığı gibi kampanyaların uygulandığı, aktif pazarlama faaliyetleri yürüten tüm sektörlerde başarılı sonuçlar veriyor. Bankacılık, finans alanında tüketicilerin üç katı daha fazla katılım göstermesini sağlayan Unica, turizm ve seyahat sektöründeki kampanya kullanım oranlarını yüzde 250 artırmayı başardı” ifadeleriyle anlattı.
“BAŞARISININ ARDINDA TÜKETİCİYE ÖZEL KAMPANYALAR OLUŞTURMASI YATIYOR”
Unica’nın başarısının ardında tüm kurumsal kampanya süreçlerinin tek bir platform altında toplanabilmesi olduğunu vurgulayan Suat Örslü, “Unica, manuel veya farklı zorluklarla yürütülen bağımsız kanal yapıları yerine, uçtan uca çok kanallı kampanya süreçlerini entegre ederek merkezi bir kampanya yönetim platformu sağlamaktadır. Kampanya bütçelerinin planlanması, kişilere özgü kampanyaların oluşturulması, optimizasyon, kampanyaların tüketicilere dağıtılması ve kampanya başarılarının ölçümleme gibi tüm başlıklarda, merkezi yapının kullanılması ile operasyonel işlemlerde ciddi azalmalar sağlanmaktadır. Bu sayede kurumlar aynı dönem içerisinde tüketici profillerine ve davranışlarına uygun olarak daha fazla kampanya yapabilir duruma geliyorlar. Tüketiciye istediğini sağlayan Unica sayesinde satış başarısının yanında tüketici memnuniyeti de önemli ölçüde artıyor” diye konuştu.