Vivense mobilya, 2013 yılında büyük bir atılım yaparak seçilmiş mobilyaları üreticiden doğrudan tüketiciye ulaştırmak için bir zincir oluşturdu. İstanbul ve Ankara’dan sonra en son İzmir’de de benzer bir yapılanma içine giren Vivense Mobilya’nın kurucusu ve CEO’su Kemal Erol, "Vivense'de onlarca mobilya üreticisini tüketici ile buluşturuyoruz. Vivense'yi bir e-ticaret sitesi değil, bir mobilya markası yapmayı hedefliyoruz" demişti.
Gelinen noktada üretici ve tüketiciyi birleştirmeyi başaran Vivense Mobilya, bir şeyi daha başardı; Şikâyet edilme rekoru kırmayı başardı. Vivense Mobilya’dan aldığı üründen, aldığı fiyattan, geri iade, değişim vs. konularında tüketiciler tarafından şikâyet edilen firma, Tüketici Hakem Heyeti masasında ve şikayetimvar.com internet ortamında şikayet edilme rekoru kırdı.
Tüketicinin şikâyetini, hem üreticiyle hem de diğer tüketicilerle paylaşmak amacıyla kurulan şikayetivar.com internet sitesinde en son 15 binin üzerinde tüketici, Vivense Mobilya ile ilgili şikâyetleri için bildirimde bulundu.
Vivense Mobilya’nın ilgili birimi tarafından da takip edilen şikayetvar.com internet sitesinde şikâyetlerin binleri bulması üzerine firma yetkilileri, firma adına cevap olarak matbu yazıyı, ‘Şikayetinizi aldık, ilgili birimimize ilettik. En kısa sürede size ulaşılacak’ notu düşülmek zorunda kaldılar.
Tüketiciler ise Vivense Mobilya tarafından verilen matbu cevabı dikkate almayarak, karşılığında şikayetlerini sadece şikayetimvar.com’a değil, aynı zamanda Tüketici Heyetine de ilettiklerini ve yaşadıkları mağduriyetin bedelini hukuki yoldan aradıklarını belirterek cevap vermeye başladılar.