Araştırmalara göre, yüksek kalorili bir çok tatlının tüketim sıklığı yaz ve kış aylarında farklılık gösteriyor. Bu tatlı grubu, genellikle ayda bir tüketilen tatlılar arasında yer alıyor ve gün içinde tüketilme vakitleri de değişiyor. Geren, waffle’ın yüksek kalorili tatlılara oranla şeker oranının azlığı ve vitamin deposu mevsim meyveleri sayesinde hafif ve günün her saati, her mevsim tercih edilir bir tatlı olduğunu vurguladı. Artık herkesin sağlıklı olanı tercih ettiğini belirten Geren “Önceleri waffle’ı en çok 13-35 yaş arası tüketirken, şimdilerde 50 yaş üstü misafir ağırlamaya başladık. Anne babalar çocuklarını, torunlarını alıp geliyorlar, bu tablo bizim için bir gurur” diye konuştu.
“Kapımız herkese açık”
Franchise sistemiyle tüm Türkiye ve yurtdışına bu lezzeti ulaştırmayı amaçladıklarını belirten Geren “İnanın ki tanınmış bir markanın şubesi olmak, ticarete başlarken atılacak en doğru adım. Üstelik yatırımcılarımıza düşük yatırım maliyetleri ve yüksek kar marjı sunuyoruz” diye konuştu. Olmazsa olmazları ‘kalite’ anlayışlarını koruyacak kişi ve kurumlarla Waffle'cı Akın ailesini büyütmek istediklerinin altını çizen Geren “Biz yılların tecrübesini sizlerle paylaşmaya hazırız. 7'den 70'e herkesin sevdiği bu lezzet yatırımcıyı mutlu edecek her türlü potansiyele sahip. Dünyanın en iyi lezzetiyle başarmanın mutluluğunu yaşamak isteyen herkese kapımız açık" dedi.