Ege Vitrifiye Genel Müdürü Merter Savaş, yeni nesil klozetleri ve Ege Vitrifiye ürünlerine dair yazılı bir bilgilendirme yazısı gönderdi. Savaş yaptığı açıklamada şu sözlere değindi:
"Vitrifiye sektöründe klozet teknoloji gelişimi sürekli olarak devam ediyor. Yeni nesil klozetler artık daha hijyenik, daha kullanıcı dostu, daha sürdürülebilir ve daha ergonomik olarak karşımıza çıkıyor. Bizim de Ege Vitrifiye olarak insan sağlığı öncelikli amacımız olduğu için hijyenik anti bakteriyel yüzeylere çok önem veriyoruz ve bu konudaki teknolojileri yakından takip ediyoruz. Klozetin kapalı kanallı yüzeylerinde bakteri üretmemesi için kanalsız teknoloji ile üretilen ürünlerin sayısını her geçen gün artırıyoruz. Kanalsız ürünler sayesinde klozetler kolayca temizlenebiliyor ve klozetlerden bulaşabilecek hastalıkları tamamen önlüyor.
Günümüzde doğamızı korumak yine en büyük sorumluluklarımızdan biri. Artık ürünlerimiz minimum su ile kusursuz bir temizlik sağlayarak, tonlarca su tasarruf ediliyor böylece dünyadaki su kaynaklarını yani gelecek kuşakları koruyor.
Ergonomi ve tasarım yine klozet teknolojilerinin temel taşları… Banyo ve tuvaletler artık sadece ihtiyaçlarımızı gördüğümüz alanlar olmaktan çıktı, insanlar kendilerini rahat hissettikleri, konforlu zaman geçirdikleri aynı zamanda da gözlerine ve bedenlerine hitap eden alanlar talep ediyorlar. Ege Vitrifiye olarak onların bu isteklerini karşılamak ve onlara hayal ettiklerinden daha fazlasını yaşatmak bizim işimizin başarısını gösteriyor.
Seramik Sağlık Gereçleri sektöründe; 2016 yılında üretilen katma değerli ürünlerin ihracatının arttığını ve yeni pazarların portföylere eklendiğini söyleyebiliriz. Geçen senelerde olduğu gibi, bu sene de tasarımla ön plana çıkan ürünlerin sayısı artmış, farklılıklar sağlanmaya gayret edilmiştir. Yeni teknolojilerin (kanalsız ve akıllı kapaklar gibi) kullanıldıkları ürün sayıları artırılmış, dünyada gelişen teknoloji akımı vitrifiye sektörüne de yansımıştır. Ege Vitrifiye olarak bu sene ihracat yaptığımız ülkelere ve iç piyasaya orta ve üst segment ağırlık ürünler ürettik.
2017 yılı hedeflerimizin başında sektör olarak ürün pazarlarımızı ve ürün portföyümüzü geliştirmek, ülkemizde üretilen yüksek kaliteli ürünleri diğer ülkelerin tercih etmesini sağlamaktır. Bunun yanında firma olarak hedefimiz ise üretim kapasitemizi yeni yatırımlarla artırmak ve katma değeri yüksek, tasarım değeri olan ürünleri Türkiye’nin ve dünyanın büyük projeleri ile buluşturmaktır."