1987 yılından bu yana 40 ülkede 3,5 milyar tüketicinin görüşlerini değerlendiren Türkiye’de 3. kez gerçekleştirilen “Yılın Seçilmiş Ürünü” programı kapsamındaki Tüketici İnovasyon Ödülü 2018’in kazananları açıklandı. Nielsen Türkiye’nin ülke genelinde gerçekleştirdiği araştırma sonucunda “Pınar Protein Süt” ve “Pınar Protein Yoğurt”, Katma Değerli Süt Ürünleri kategorisinde “Yılın Seçilmiş Ürünü” unvanının sahibi oldu.
3 yıl süren ve yaklaşık 10 Milyon TL AR-GE yatırımı ile tüketicilerin beğenisine sunulan Pınar Protein Ailesi, Pınar’ın yenilikçi bakış açısı, tüketicinin ihtiyaçlarına cevap veren güçlü AR-GE altyapısının en önemli göstergelerinden biri oldu. Son 24 ayda pazara çıkan ürünlerin katıldığı ve tüketicilerin ürünleri albenisi, inovatif özelliği ve performansına göre değerlendirdiği program kapsamında ödül alan ürünler, tüketicilerin referansı olan “Yılın Seçilmiş Ürünü” (YSÜ) logosunu 1 yıl boyunca tüm reklamlarında, ürün paketlerinde ve iletişim çalışmalarında kullanabilecek.
Daha iyi ve sağlıklı bir yaşam isteyen tüketicilerin taleplerinden yola çıkarak yeni ürünler piyasaya süren Pınar, önümüzdeki dönemde de yeni ürünlerle tüketicilerle buluşmaya devam edecek.