Bembeyaz gelinliklerin göz kamaştırdığı fuara, yeni markası “Zeynep Olgun” ile katılan tasarımcı Zeynep Olgun’un Uyanış koleksiyonu ziyaretçilerden büyük ilgi gördü.
2018-19 modasına yön veren IF Wedding Fashion İzmir-Gelinlik, Damatlık ve Abiye Giyim Fuarı, defileleri, gelinlik, damatlık, abiye tasarımları, manken ve sektöre damga vuracak tasarımlarıyla ziyaretçilerini ağırlamaya devam ediyor. Fuarın en dikkat çeken tasarımlarına imza atan modacı Zeynep Olgun’un “Uyanış” temalı koleksiyonu da fuarın en dikkat çeken stantı oldu. Geçmişte Degrade markasıyla hizmet veren bu yıl ise kendi ismi ile markalaşan Zeynep Olgun, butik üretim anlayışını toptan satışa taşımak amacıyla yeniden bir yapılanmaya gittiğini söyledi. Toptan üretimde tasarımın geri plana atıldığı fikrini değiştirmek istediğini vurgulayan Zeynep Olgun, “Yeni markamızla butik, kişiye özel tasarım anlayışı ile toptan üretim yapmayı hedefliyoruz. Yeni logomuzda mor rengi ve kelebeği tercih etmemizin en önemli sebebi de budur. Mor renk bereketi, kelebek ise dönüşümü simgeliyor. Amacım sektörde bir değişim başlatmak. Bu amaçla da ilk koleksiyonumuzun ismini ‘Uyanış’ olarak belirledik” dedi.
Uzun yıllardır binlerce insanla çalışmanın kendisinde hatırı sayılır bir hayat deneyimi oluşturduğunu söyleyen Olgun, Türkiye’de gelinlik bir kere giyilir sözünün kendilerini daha titiz davranmaya ittiğini belirterek, “Gelinin en güzel günü olduğu için kendisinin ve gelinliğinin güzel olmasını istemesi hakkı. Hepimiz aynı firmalardan malzeme alıyoruz. Ama önemli olan onu nasıl yorumladığımız, nasıl bir tasarıma dönüştürdüğümüz. Tasarım bu noktadan sonra başlıyor” diye konuştu.