SmartMessage’a mükemmellik ödülü
SmartMessage, Endonezya’da düzenlenen 6. NXT CX Summit SEA etkinliğinde Pazarlamada Mükemmellik Ödülüne layık görüldü.
Omnichannel pazarlama konusunda uzmanlığıyla ön plana çıkan SmartMessage, Asya’da da ismini duyurmaya devam ediyor. Güneydoğu Asya pazarına yönelik bir etkinlik olan ve bu yıl altıncısı düzenlenen NXT CX Summit SEA etkinliğinde SmartMessage “Omnichannel Pazarlamada Mükemmellik” ödülünü almaya hak kazandı ve ödülünü bölgenin önde gelen müşteri deneyimi liderlerinin katılımıyla gerçekleşen etkinlikte aldı.
Global emeklerin karşılığı
ScribeMinds tarafından düzenlenen etkinlikte alınan ödülle ilgili SmartMessage’ın CEO’su Oğuz Küçükbarak, “Ülkemiz için önemli fırsatlar içeren bir pazarda oldukça değerli bir ödüle layık görüldük. Bir Türk teknoloji markası olarak farklı coğrafyalarda yaptığımız işlerin teveccüh görmesi bizleri daha da motive ediyor. Alanımızda ülkemizin önemli bir potansiyele sahip olduğunu göstermek adına adımlar atıyoruz. Özellikle globalde kabul görmek yeni hedefler için bizi cesaretlendiriyor” sözleriyle mutluluğunu dile getirdi.
Son iki senede üçüncü uluslararası ödül
SmartMessage ürün ve hizmetleri son iki senede üçüncü kez yurtdışında ödülle taçlandırılmış oldu. 2021’de FINNOVEX Avrupa ödüllerinde “Müşteri Deneyimini Geliştirmede Mükemmelik” ve Digital Banking Saudi 2030 Summit’de “Omnichannel Pazarlamada Mükemmellik” başlıklarında mükafatlandırılan ve Ortadoğu başta olmak üzere dünyanın çeşitli bölgelerinde özellikle finans ve sigorta sektörlerinin önde gelen markalarına pazarlama teknolojileri hizmeti sunan SmartMessage, daha önce de tam üç kez Avrupa’nın prestijli iş dünyası ödüllerinden “European Business Awards” ile onurlandırılmıştı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.