Sosyal medyanın gücü Hac ziyaretini etkiliyor
15 yıldır hac organizasyonlarının deneyimli ve güvenilir adresi Vizyon Grubu’nun Yönetim Kurulu Üyesi M.Talha Çizmeci, dijital dünyada yaşanan son gelişmelerin hac tercihlerini etkilediğini söyledi.
15 yıldır hac organizasyonlarının deneyimli ve güvenilir adresi Vizyon Grubu’nun Yönetim Kurulu Üyesi M.Talha Çizmeci, dijital dünyada yaşanan son gelişmelerin hac tercihlerini etkilediğini söyledi. Sosyal medyada paylaşılan fotoğrafların kutsal topraklara gitmeyi düşünen genç insanları teşvik ettiğini söyleyen Çizmeci, bu yıl 80 bin vatandaşımızın kutsal topraklara gideceğini, gelecek yıllarda ise bu rakamın artması için çalışmalar yapıldığının altını çizdi.
Günümüzde hac ziyaret yaşının her geçen gün düştüğünü söyleyen Vizyon Grubu Yönetim Kurulu Üyesi M.Talha Çizmeci, sosyal medyada paylaşılan fotoğrafların kutsal topraklara gitmeyi düşünen genç insanları teşvik ettiğini söyledi.
Çizmeci: Rakamların artması önemli…
Geçen yıl 59 bin 200 olan hacı adayı kontenjanının, 2017 Yılı Hac Protokolü çerçevesinde 80 bine çıkarılmasının hacı adaylarını motive ve gelecek yıllar için teşvik ettiğini belirten Çizmeci, Harem Bölgesi’nde yapılan otellerin tamamlandığında rekabeti arttıracağını söyledi. Günümüzde gençlerin daha çok kutsal topraklara gitmeleri için teşvik edilmesi gerekliğinden de bahseden Çizmeci, Hac kontenjanı olan 80 bin sayısının önümüzde ki yıllarda artacağını aktardı. Vizyon Grubu Yönetim Kurulu Üyesi M.Talha Çizmeci, “Vizyon Turizm olarak, ülkemizin kotası olan 80 bin sayısının gelecek yıllarda artacağına inanıyoruz. Ve bizi tercih eden hacı adaylarımıza daha önceki yıllarda olduğu gibi bu yıl da en güvenilir ve en kaliteli hizmeti vereceğiz. Yıllardır kazandığımız tecrübemizi profesyonel olarak uyguluyor ve Vizyon Turizm kalitesini her geçen yıl daha da ileriye taşıyoruz” dedi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.