Sosyal Medyanın Gücünü Kullandı, Ödüllerine Bir Yenisini Daha Ekledi
Sosyal medyayı kullanarak 12 ülkeye halı ihracatı yapan başarılı kadın girişimci Şeyda Elif Güven, Elif Konsept markasıyla, Anadolu Markaları Yarışması'ndan İzmir'e ödülle döndü.
Küçük İşletmeler Kategorisi'nde ikinci olan marka, geçen yıl da jüri özel ödülünün sahibi olmuştu.
Capital ve Ekonomist Dergisi tarafından Vodafone Türkiye ve Fibabanka sponsorluğunda bu yıl 10'uncusu düzenlenen yarışmada toplam 4 kategoride 17 ödül dağıtıldı. Küçük İşletmeler Kategorisi'nde ikincilik ödünü alan ise Elif Konsept markası oldu. Halı tasarımcısı Şeyda Elif Güven'in sosyal medyayı kullanarak gösterdiği ihracat başarısı, böylelikle bir kez daha taçlanmış oldu.
Kişiye özel halı tasarlayan ve sosyal medyada 100 bine yaklaşan takipçi sayısıyla dikkatleri üzerine çeken Güven, daha önce de jüri özel ödülüne layık görüldüklerini hatırlattı. Ödülü almaktan dolayı büyük mutluluk duyduklarını kaydeden Güven, "Yurtdışına hem halı hem de tasarım olarak satış yapmaya devam ediyoruz. Bunlar arasında Amerika, Almanya, Avusturya gibi ekonomi devi bir çok ülke var. Her geçen gün büyümemiz devam ediyor. İnternet çağındayız ve bugün herkes bir tıkla her şeye ulaşmak istiyor. Biz de çağın gereklerine uygun hizmet anlayışıyla en iyi şekilde markamızı büyütüyoruz. Bize inanan, güvenen herkese teşekkür ederiz" dedi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.