Türk zeytinyağının potansiyeli büyüyor
Türkiye’nin en önemli zeytinyağı markalarından biri olan ödüllü Poyraz Zeytinyağı, 28.Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı-WorldFood’ta ilgi gördü.
Poyraz Zeytinyağları, İstanbul’da da binlerce ziyaretçiye ürünlerini tanıttı.
Dünyanın birçok ülkesinden gelen ziyaretçilerle Fuar standlarında ikili görüşmeler gerçekleştirdiklerini dile getiren Poyraz Zeytinyağı İhracat Müdürü Gamze Karabulut, markaları ile birlikte Türk zeytinyağını da tanıtma imkanı bulduklarını söyledi. Worldfood Fuarı’nın sektörün önde gelen firma ve kurumlarını buluşturduğunu belirten Karabulut, “Poyraz Zeytinyağları kaliteli ve sağlıklı zeytinyağları ile tüketiciye yıllardır güven veriyor. Aldığımız ödüller ile de her gün daha iyiye doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. İstanbul’da yapılan bu fuar çok önemli. Dünyanın birçok noktasından ziyaretçi geliyor. Biz de fuarda ziyaretçilerimizle ikili görüşmeler yaptık. Olumlu sonuçlar aldık. Önümüzdeki dönemde iç Pazar ve yurtdışı satışlarımıza bu görüşmeler artı olarak yansıyacaktır” diye konuştu.
Türk zeytinyağlarını tanıtmanın gururu
Üretici ve ihracatçı bir firma olarak önceliklerinin, müşterilerinin memnuniyeti ve sağlıklı zeytinyağları ile Türkiye’yi dünyaya tanıtmak olduğunu ifade eden Karabulut, “Günümüzde özellikle Y ve Z kuşakları bu konuda gerçekten çok bilinçli. Brownie’de ve diğer kekler de bile artık sızma zeytinyağı kullanmak mümkün. Türk zeytinyağının büyük bir potansiyeli var. Bu fuarlar ile bu potansiyeli dünyaya duyurabiliyoruz. Poyraz olarak verimli geçen bu Fuar da da Türk zeytinyağlarını tanıtmanın gururunu yaşadık” diye konuştu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.