Union İstanbul’dan Ankara’ya yeni şube açtı

Union İstanbul’dan Ankara’ya yeni şube açtı

Çağın getirdiği tüm yenilikçi trendleri takip ederek müşterileriyle tüketiciler arasında köprü kuran Union İstanbul, hizmet noktalarına bir yenisini daha ekledi.

İstanbul’dan sonra Ankaralıların medya satın alma süreçlerini de yönetecek olan Union Ankara markaların hedef kitlesine uygun doğru mecraları belirleyerek stratejik iş ortaklığındaki gücünü ortaya koyacak. Medya satın alma süreçlerine farklı bir perspektiften bakan Union İstanbul, artık Ankara’da. Markaların medya satın alma ve stratejik pazarlama süreçlerini yönetecek olan Union Ankara, Ankara’dan dijital mecra kanallarının yönetimini üstlenecek. 


Mehmet Erkmen: “Hedefimizde Türkiye’nin her bölgesinde olmak var”


Bünyesindeki markaların istek ve beklentilerine göre şekillendirdiği medya satın alma stratejisiyle önemli bir başarı yakaladıklarını söyleyen Union İstanbul Ajans Başkanı Mehmet Erkmen, bu başarıyı Ankara’ya taşımak için yola çıktıklarını belirtti.  Ankara’daki hedeflerinin başta Ankara olmak üzere İç Anadolu Bölgesi’nde yer alan lokomotif illere İstanbul vizyonu ile reklam hizmeti sunmak olduğunu ifade eden Erkmen, “Bu misyonla yola çıkan bir marka olarak sadece Ankara markalarına değil özellikle Kayseri, Konya, Eskişehir gibi illerimizde bulunan ve  yerelden-ulusala doğru büyüme hedefi olan markalara da klasik ve dijital reklam mecralarında destek veriyor olacağız. İlerleyen aşamalarda, İç Anadolu Bölgesi’ndeki Konya, Kayseri, Eskişehir gibi büyük şehirlere Ankara bölge ofisine bağlı uydu ofisler kurup, oralarda da müşterilerimiz ile birebir temas kuracak personellerimizle markalarımız için belirlediğimiz stratejiyi yönetmeyi hedefliyoruz” dedi. 

 


“Bölgelerde ciddi hedefleri olan ancak doğru yönlendirmeler alamadığı için istediği noktaya gelememiş markalar var”
Ankara ve bölgesinde büyük markaların yanı sıra hedeflerinde ulusala açılmak isteyen markaların da olduğunun altını çizen Erkmen, “Bu bölgelerde ciddi hedefleri olan ancak doğru yönlendirmeler alamadığı için istediği noktaya gelememiş markalar var.  Bu farkındalıkla öncesinde buralarda birçok firmayla çalıştık ve bölge ofisi açtığımız zaman dilimine kadar da çalışıyorduk. Dolayısıyla buradaki işletmelerin reklama, en önemlisi şirket sloganımızda da belirttiğimiz üzere ‘Doğru fikirlerine, doğru mecra’ yönlendirmelerine ihtiyaç duyduklarına yakinen şahit oluyorduk. Ayrıca dijital alandaki boşluk ve yereldeki dijital mecra planlayıcılarının iş yapabilme düzeyi ise son derece dikkatimizi çekti ve dedik ki; Union İstanbul olarak İstanbul vizyonumuzu ve tecrübelerimizi bölgede aktif olarak kullanıp, yepyeni başarı hikayeleri yaratmalıyız. ”

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.