Yavuz Kurt: Amacımız kimsesiz hissettirmemek!
Halkla İlişkiler ve Bilgilendirme Biriminin, sunulan hizmetlerin seyriyle ilgili olarak sigortalılar ile Kurum arasında iletişim köprüsü olduğunu söyleyen İzmir Sosyal Güvenlik İl Müdürü Yavuz Kurt, "Amacımız kimsesiz hissettirmemek!" dedi.
İzmir Sosyal Güvenlik İl Müdürü Yavuz Kurt, "Sosyal Güvenlik Kurumu olarak tüm il sathında, İzmirlilere hak etmiş oldukları standartlarda emeklilik ve sigortalama hizmetlerini sunma gayreti ve kararlılığı içinde çalışmalarını sürdürdüklerine vurgu yaparak, vatandaşlarımızın işlemlerini süratle sonuçlandırmak, dilediklerinde iş süreçlerinden haberdar edebilmek ve gecikmeleri önlemek adına Halkla İlişkiler ve Bilgilendirme Birimimiz var gücüyle çalışıyor" dedi.
GÜNDE 570 TALEBE, EN GEÇ 48 SAAT İÇİNDE CEVAP VERİYORUZ
İl Müdürü KURT, SGK İzmir İl Müdürlüğü Halkla İlişkiler ve Bilgilendirme Biriminin, sunulan hizmetlerin seyriyle ilgili olarak sigortalılar ile Kurum arasında iletişim köprüsü olduğunu, günde ortalama 570 başvuruya en geç 48 saat içinde cevap verdiklerini belirterek “Halkla İlişkiler ve Bilgilendirme Birimimize; CİMER, Cumhurbaşkanlığı Talep Takip Sistemi, Alo 170, Açık Kapı ve İzmir SGİM üzerinden “2020 yılında toplam 111 bin 488, 2021 yılında 127 bin 689, 2022 yılının ilk yedi ayında ise 82 bin 359 başvuru” yapıldı dedi.
GECİKME VE MAĞDURİYETE MAHAL VERMİYORUZ
SGK değişim içinde gelişimini sürdüren, elektronik ortamda sigortalılara en yaygın hizmeti sunan Kurum konumunda. Sigortalılarımızın, emekli aylığı, ölüm aylığı, geçici iş göremezlik (rapor parası), evlenme (çeyiz parası), emzirme, cenaze ödeneği talepleri, sigortasız çalışma ihbar ve şikayetleri gibi birçok konuda yapmış oldukları başvurularıyla ilgili taleplerini ve sorularını Halkla İlişkiler Birimimiz marifetiyle karşılıyor, gecikme ve olası mağduriyetleri engelliyoruz.
AMACIMIZ VATANDAŞIMIZIN MEMNUNİYETİNİ ARTIRMAK
Tüm vatandaşlarımızın hiçbir takibe, aracıya ihtiyaç duymadan Kurumumuzdan eşit ve adil şekilde hizmet alabilmesi bizim için vazgeçilemez değerde. Bu amaçla Halkla İlişkiler Birimimizle ilgili yapmış olduğumuz süreç analizleri sonucunda bir dizi tedbir almaya başladık. Bu tedbirler sayesinde evrak bekleme sürelerini dahada kısaltarak kamu hizmet standartlarına uygun süreç yönetimini gerçekleştirebilecek, personelimizin emek ve zaman kaybını asgariye indirecek, mükerrer başvuruları önleyecek, vatandaşlarımıza tatminkâr cevaplar vererek memnuniyetlerini artıracağız.
E-DEVLET ÜZERİNDEN EVRAK TAKİBİ MÜMKÜN
Vatandaşlarımız Sosyal Güvenlik Kurumuna yapmış oldukları yazılı bütün başvurularının sürecini, evraklarının hangi birimde olduğunu, e-Devlet kapısı üzerinden (https://www.turkiye.gov.tr/sgk-sso-evrak-takip) adresi yardımıyla da öğrenebilirler.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.