Cesur ve Güzel sosyal medyayı salladı

Cesur ve Güzel sosyal medyayı salladı

Medya Takip Merkezi’nin sosyal medya izleme ve ölçme uygulaması DigiLUP, 24 - 30 Nisan tarihleri arasında yayınlanan yerli dizilerin sosyal medya performanslarını açıkladı.

 Verilere göre, “Cesur ve Güzel”, “Vatanım Sensin” ve “Kara Sevda” sosyal medyada en çok konuşulan diziler olurken, açıklanan haftalık TV reytingi sıralamasında “Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz” zirvedeydi. İşte araştırmanın detayları…

Medya Takip Merkezi’nin sosyal medya izleme ve ölçme uygulaması DigiLUP’ın her hafta araştırdığı dizilerin sosyal medya performansları açıklandı. Verilere göre, 24 – 30 Nisan tarihleri arasında başrollerinde Tuba Büyüküstün ve Kıvanç Tatlıtuğ’un yer aldığı “Cesur ve Güzel” dizisi #birumut hashtag’i ile 205 bin 926 ileti sayısına ulaşarak listenin zirvesine yerleşti.

Perşembe akşamlarının vazgeçilmezi “Vatanım Sensin” #seviyorumonu hashtag’i ile 91 bin 883 gönderiyle listenin ikinci sırasında yer alırken, Star TV ekranlarında izleyiciyle buluşan “Kara Sevda” dizisi #senbenimsin hashtag’i ile 74 bin 6 gönderiye konu olarak üçüncü sırada adından söz ettirdi.  Listenin dördüncü sırasında “Söz” 54 bin 635 iletiye konu olurken, “İçerde” dizisi #obirmelek hashtag’i ile 44 bin 874 iletiyle beşinci sırada yer aldı.24 - 30 Nisan tarihleri arasındaki reyting total sonuçlarında ise sıralama şu şekildeydi; Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz, Aşk ve Mavi, İçerde, Söz, Kırgın Çiçekler izlenme oranlarıyla ilk beş sırayı belirlediler.
 

 

MTM Hakkında:

İstanbul Avrupa Yakası’ndaki merkezinin yanı sıra, İstanbul Anadolu Yakası, Ankara, İzmir, Bursa, Konya, Samsun, Adana, Gaziantep şehirlerinde 9, Almanya’da ve Azerbaycan’da birer olmak üzere toplam 11 noktada temsil edilen Medya Takip Merkezi (MTM), takip ettiği 4 bini aşkın yayın ve 150 çalışanıyla Türkiye’nin önde gelen medya takip kuruluşlarındandır. İstanbul’da, 1999 yılında kurulan MTM, ilk şubesini 2006 yılında Ankara’da faaliyete geçirmiştir. Kısa sürede Türkiye’de medya takip sektörünün lokomotifi haline gelen kuruluş, aynı yıl Almanya’da açtığı temsilciliği ile faaliyetlerini yurtdışına taşımıştır. 2013 yılında, Azerbaycan’ın ilk medya takip şirketini faaliyete sokan MTM, klasik ve dijital medya takibinin yanı sıra, Medya Bilgi Rehberi, Etkinlik Takvimi ve Online TV Arşivi gibi servisleri ile de sektörde öne çıkmaktadır. Uluslararası platformda büyümeyi, hedefleri arasında tutan ve çalışmalarını bu yönde sürdüren MTM, tam üyesi olduğu AMEC ( İletişim Ölçme ve Değerlendirme Uluslararası Birliği) ve FIBEP (Uluslararası Medya Takip Şirketleri Federasyonu)gibi uluslararası kuruluşlar ve  üyeleri ile global anlamda işbirliğini günden güne geliştirmektedir.

 

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.