Türkiye'nin gıda devine tüketici şikayeti!

Türkiye'nin gıda devine tüketici şikayeti!

İstanbul'da bir vatandaş marketten satın aldığı Pınar markalı sütün bozuk çıktığını öne sürdü. Firmaya üretim ve dağıtım süreçlerinde daha sıkı denetim çağrısı yapan vatandaş, ayrıca kendisine açıklayıcı bilgilendirme sağlanmasını talep etti.

MEDYA EGE - İstanbul Çatalca'da bir vatandaş, 4 Aralık günü saat 19.00 civarında A101 marketten satın aldığı Pınar Kido muzlu sütün bozuk çıktığını belirterek durumu Şikayetvar platformunda paylaştı.

5 Aralık günü yapılan şikayette, vatandaşın 1,5 yaşındaki çocuğuna içirmek üzere aldığı ürünün açıldığı anda ekşi bir tat ve yoğun, keskin bir bozuk koku yaydığı ifade edildi. Ürünün son kullanma tarihi ve parti numarasına ilişkin fotoğrafların da elinde bulunduğunu belirten vatandaş, ürünü çocuğuna kesinlikle içirmediğini kaydetti.

pinar-sut-bozuk-cikti-2.jpg

Marketin kapanmış olması nedeniyle ürünü iade edemediğini ve Pınar ile henüz iletişime geçmediğini aktaran vatandaş, özellikle çocukların sıklıkla tükettiği bir ürünün bu durumda olmasının kendisini tedirgin ettiğini söyledi.

Şikayet sahibi, ürünün ait olduğu parti ve üretim sürecinin acilen incelenmesini talep ederek, benzer bir durumun başka çocuklarda tekrarlanmaması için gerekli kontrollerin yapılmasını istedi. Vatandaş ayrıca üretim ve dağıtım süreçlerinde daha sıkı denetim uygulanması ve kendisine açıklayıcı bilgilendirme sağlanması çağrısında bulundu.

pinar-sut-bozuk-cikti-4.jpg

pinar-sut-bozuk-cikti-3.jpg

sikayetvar.jpg

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.